dissabte, 26 de gener del 2013

El franceset





31 comentaris:

  1. Crec que del que vam comentar a la clase no esta pasant res ,crec que es una história distinta a lo que varem pensar en clase ...

    ResponElimina
  2. Me esta agradant el llibre.. Es distint als altres.. Per a la meua opinio.. Aitana Giménez Miró 2B

    ResponElimina
  3. De moment m'està agradant molt perquè la història que planteja és diferent a la d'altres llibres que he llegit.Adrian Lázaro

    ResponElimina
  4. El franceset es un llibre que de moment a mi m´está pareguint molt actual,les adolescents es poden identificar amb la protagonista Gillermina.
    De moment està agrandet-me molt estic Ansiosa i impacient a llegir-me els següents capítols que són vastante prometedors.

    ResponElimina
  5. Aquest llibre està agradant-me molt, perque es diferent i es molt bo per a la nostra edat. També no apareix res del que vam dir en classe. Salutacions Martin Navarro 2ºa

    ResponElimina
  6. El llibre està molt xulo. Una cosa que m'agrada molt és que els capitols són cuts i no es fa pessat llegir el llibre. Altra cosa que m'agrada és l'argument i el misteri de l'agenda.

    ResponElimina
  7. Una mica extrany pero es entretingut. Ades estic aprenent algunes coses de la Segona Guerra Mundial

    ResponElimina
  8. Jo ja vaig per el capítol set i al principi veuia que no tenia cap relació la portada amb la lectura però hara te més sentiti ens relaciona més, no esta mal el llibre

    ResponElimina
  9. Hola! Soc Jaume (el del llibre) M´encanta poder entrar al blog per poder parlar amb vosaltres. Gràcies per haver-me convidat.
    Aniré contant-vos detalls de El Franceset de mica en mica.
    Tot va començar -ja fa uns anys- quan portava un taller en el temps de menjador del col·legi on traballava i una xica li va llançar a un altra una agenda. L´agenda es va desviar pel camí i va vindre a caure a la taula on hi era jo. Era una agenda totalment escrita, es diria que no cabia cap lletra més. Així de cop, vaig poder llegir una frase que em va fer riure, deia: Si tu amor te da la espalda... tócale el culo.
    Se´m va ocòrrer l´idea de començar a escriure una història que tinguésd a l´agenda de protagonista. Així, en un principi, El Franceset, s´anomenava: L´agenda de Celina.
    Continuarà.

    ResponElimina
  10. quan vas a dar mes detalls me a paregut molt be que l´autor d´un llibre que me està agradant tant se tome les molesties de parlar amb nosaltres
    me sinteix una persona important!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  11. Vejam. Teniu classe el dia 18 de març? Si en tinguereu, que serà que no, podria anar a coneixer-vos al natural. Estaria bé. (Jaume)

    ResponElimina
  12. Podria estar bé que vingueres perquè m'agradaria conéixer l'autor del llibre que estic llegint i més perquè m'esta agradant, és diferent de tots els llibres que hem llegit. Seria una bona opció si pots vindre.

    ResponElimina
  13. Hola Jaume! En primer lloc volem agrair-te que invertisques part del teu temps a posar-te en contacte amb nosaltres i contar-nos més coses sobre el llibre que estem treballant a classe.

    Com a professora, estic passant-ho molt bé amb El Franceset perquè pense que els alumnes estan gaudint de la lectura.I això és gràcies a tu.

    Seria genial que vingueres a visitar-nos però justament el 18 de març és festiu per a nosaltres també.

    ResponElimina
  14. Ahora ja te més que veure, esta més o menys relacionat, perque ja que estem acaban-lo, no va a la guerra en el llibre, pero si conta l´historia de que ha anat a la guerra.
    Me esta agrandant molt perque es un llibre molt fantastic y a la vegada entretingut.
    Vam fer unes activitats de abans de la llectura del llibre que ens va manal Lorea, aixó va fer ja preparar-nos per a llegir-lo mitjor.
    Estaria bé que vingueres ja que este llibre l'estem llegint, sería una bona opció si pugueres vindre.
    Saludos:)
    Iraida Rebollal Lopez.2B

    ResponElimina
  15. està molt be que vingeres un dia d`aquests

    ResponElimina
  16. Hola Jaume, seria un placer que vingueres a visitar-nos a classe perque és un llibre que m'esta agradant molt. Salutacions i t'esperem.

    ResponElimina
  17. Hola Jaume, estaría be que vingueres a visitar-nos perque el llibre esta molt be i molt interesant. Un salud

    ResponElimina
  18. Hola Jaume, crec que parle en nom de tots quan dic que ens agradaria molt que vingueres a coneixer-nos. Salutacions.

    PD: La portada ja té un sentit: la guerra, la carta, la Torre Eiffel, etc. El llibre está molt entretingut.

    ResponElimina
  19. Cada vegada es fica mes interesant el llibre(L)
    me esta agradant molt, ja que antes no tenia molt de sentit en la portada i ara ja esta tot relacionat, un ordinador, una carta, un cementeri,Paris, un cami...
    Estaria super bé que vingueres porque asi et coneixem;)
    Salutacions
    (Lorena soy Lydia, que no me se crear una cuenta de Google, y te la envio desde aqui)
    GraciasL

    ResponElimina
  20. Hola Jaume , com a alumna que hi soc llegintme aquest llibre , puc dirte que estic agraïd ade que participes amb nosaltres en aquest blog , que vullgas venir a coneixer-nos ja que hi som llegint-nos el teu llibre que sembla una pasada.. I a mes que ens contes la historia que va emprendre el llibre del franceset , creque aquest llibre ens fa sentirnos identificats ,i que ens esta ensenyant coses interesants.
    PD:Ja sabem que el que ens impide coneixernos es que tu ets profesor y com que no coincidim ningu dia que tu no tingas clase i nosaltres si , pero de totes les formes Gracies per participar amb nosaltres . Un salut i que sigues preparant llibres que nosaltres pugam llegir tant interesants com aquest !

    ResponElimina
  21. La portada esta molt be pensada pero crec que hi ha coses que apareixen mes que el com la relacio de Guillermina pero el llibre es basa en aixo.. Esta bé.Adrian Benavent

    ResponElimina
  22. El llibre es molt interesant i divertit perque se relaciona amb la portada, però, no m'he estic enterant de nada perque el Valencia se me da un poquet mal.Una cosa Jaume:Com ta salit aquesta inspiració per a fer un llibre com este?
    M'agradaria que vingueres i asi et coneixe.

    Salutacions

    ResponElimina
  23. Bona tarda. He estat barallant-me amb el calendari i crec que sí, que en tornar de vacances, un dimarts, pense que podré arribar a Xiva i vore-vos. Ja us confirmaré amb exactitud la data. Jaume.

    ResponElimina
  24. Deveres no tinc cap idea de l'informació que té que eixir del cap per a fer un llibre tan bonic i amb tanta imatginasió de la historieta deveres estic sorprés.
    Molt bé fet Jaume m'agradaria coneixerte per a preguntar més coses.

    Salutacions.

    ResponElimina
  25. El Franceset ma paregut un llibre molt entretingut. La portada esta molt be i a poc a poc vas descobrint que te molt que ver amb el llibre.

    ResponElimina
  26. No m’ho crec de veritat coneixeré un autor d’un llibre que m’agrada aaaaaaaaaaa i felicitacions pel llibre és meravellós a mon m’ha transpoortado a un lloc en què jo era l’entre cometes la prota i l’Arnau és el xic que m’agrada
    t’esperem amb ànsia i crec que parle en nom de tota la classe quan dic que hem de conéixer a una ment literària tan brillant com la de vosté.

    ResponElimina
  27. Per al meu el llibre del franceset és molt entretingut . Quan comences a llegir-ho pareix una cosa cosa però quan comences a avançar et dónes compte que és llibre molt interessant. Sempre hi ha fets que et fa llegir cada vegada mes i mes ,engancha. De veritat que és un llibre magnífic i m'està agradat molt llegir-ho.

    ResponElimina
  28. Ahir vaig acabar de llegir-me el llibre. Volia decir que me a encantat i a sigut molt divertit e interessant.
    M'agrada la idea de que vingues a coneixer-nos.
    Un salut, javi (:

    ResponElimina
  29. jo crec q si no tas llegit el llibre la portada no te dice nada pero quan te lliges el llibre ves que tot el q sale a la portada tiene q ver amb el llibre , la carta, el home de la guerra, ....
    a mi me esta agradant molt el libre :)


    soc BELEN LUJAN CERVERA 2ºC

    ResponElimina
  30. Jaume , si ara estén agraits de que pugues posarte en contacte desde açi amb nosaltres , crec que Ho estariem mes encara si vingueres a coneixernos I a poder contarnos tota la historia de com va naixer aquest llibret .
    Pensé que aço va ser una bona anécdota per a contarli-la ala meus fills
    PD : Moltea gracies Jaume per prestarnos atenció I moltea gracies Lorena per intentar que no desaprofitem el temps en coses antiinteresants

    ResponElimina